COMPENSABLES
2 participantes
Pàgina 1 de 1
COMPENSABLES
Com ho fas per compensar una assignatura???
I si m'ha quedat per exemple un 4 d'algebra k al expedient em posa compensable, la puc compensar amb alguna del quadrimestre seguent o kom funciona??
Merci!!
La matricula és el 15 de Juliol n?? Si treballes i no hi pots na, ho pots fer d'alguna altre manera???
Salut
I si m'ha quedat per exemple un 4 d'algebra k al expedient em posa compensable, la puc compensar amb alguna del quadrimestre seguent o kom funciona??
Merci!!
La matricula és el 15 de Juliol n?? Si treballes i no hi pots na, ho pots fer d'alguna altre manera???
Salut
rux- Nombre de missatges : 12
Data d'inscripció : 02/04/2008
Re: COMPENSABLES
si clar
osigui tu te guardes akesta nota i el quatri q be jo q se treus un 7 de EC pues si la vols compensar te quedara 5 de AL i 6 de EC
osigui tu te guardes akesta nota i el quatri q be jo q se treus un 7 de EC pues si la vols compensar te quedara 5 de AL i 6 de EC
Invitat- Invitat
La matrícula s’ha de formalitzar el dia assignat. En cas que l’interessat no pugui assistir el dia assignat, podrà delegar en una altra persona la formalització de la seva matrícula.rux escrigué:
-> http://www.fib.upc.edu/fib/infoAca/matricula.html
Yeri- Nombre de missatges : 29
Data d'inscripció : 13/03/2008
Ubicació : Barcelona
però llavors has de renunciar a fer-la aquest any per intentar compensar-la, o la pots cursar i per exemple saber k treuràs un 7 a IC i llavors n presentar-se a algebra i que es quedi el 4 del quatri passat i no el 0?
Em refereixu a que si em torno a matricula d'algebra perdria el compensable aquest que tinc
Em refereixu a que si em torno a matricula d'algebra perdria el compensable aquest que tinc
Em refereixu a que si em torno a matricula d'algebra perdria el compensable aquest que tinc?
si, a part de donen la oportunitat matricularte de nou o esperes a compensarla
Invitat- Invitat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum