Qui som?? Presenteuvos!!
+13
cronoz
rux
LoKoH
danicentella
edu
KuN
JF
arl338
Mark
marcel_26
panithadrum
Yeri
Castleman
17 participantes
Pàgina 1 de 1
Qui som?? Presenteuvos!!
Doncs això, un post perque us aneu presentant i així ens anem coneixent tots una mica mes!!
Castleman- Nombre de missatges : 15
Data d'inscripció : 13/03/2008
Bones!
Molt bones a tots!
Sóc en Gerard, el baixet de la segona fila (el de cabell curt). Segur que ja sabeu qui sóc xD.
Jo poso el meu granet de sorra comprometent-me a intentar anar visitant la pàgina i resolent
dubtes sobretot de P1 que se'm sol donar potablement bé. De la resta, s'intentarà jeje.
Vinga gent, cuideu-vos i a veure si us animeu a participar en la creació del logotip pel forum!
Sóc en Gerard, el baixet de la segona fila (el de cabell curt). Segur que ja sabeu qui sóc xD.
Jo poso el meu granet de sorra comprometent-me a intentar anar visitant la pàgina i resolent
dubtes sobretot de P1 que se'm sol donar potablement bé. De la resta, s'intentarà jeje.
Vinga gent, cuideu-vos i a veure si us animeu a participar en la creació del logotip pel forum!
Yeri- Nombre de missatges : 29
Ubicació : Barcelona
Re: Qui som?? Presenteuvos!!
wola, jo em dic Cristian.. soc un de la tercera fila a la dreta =)
em comprometu a ser ajudat per qui sigui
em comprometu a ser ajudat per qui sigui
panithadrum- Nombre de missatges : 12
Data d'inscripció : 27/03/2008
io soc l marcel, el del costat del cristian de la tercera fila, i m comprometo a copia tot l q puge xDD
que va q va, sintentara ajuda tambe...
que va q va, sintentara ajuda tambe...
marcel_26- Nombre de missatges : 13
la presentació aquesta
Soc el mark.. el de l'altre costat del cristian.. i tmb estic disposat a copiar com un camell...
Mark- Nombre de missatges : 12
Hola, soy Alejo del grupo 12, y nada, si puedo ayudar en algo lo hare.
arl338- Nombre de missatges : 1
Qui soc?
Sóc en José Felipe i no tinc ningú al costat, si voleu alguna cosa demaneumela soc bona persona ;D i si vegeu que m'equivoco digueum'ho, asi milloraré!!!.
JF- Nombre de missatges : 2
Jo sóc l'Iñaki.. el dels pantalons curts, la samarreta d'Eugeni, la samarreta de Putas Palomas, el que viu a gràcia, etc.
Invitat- Invitat
gorhy escrigué:Jo sóc l'Iñaki.. el dels pantalons curts, la samarreta d'Eugeni, la samarreta de Putas Palomas, el que viu a gràcia, etc.
basicamente el k se pasa las clases asi.....
KuN- Nombre de missatges : 228
Que pasa nois!!!
Sòc l'eduard, pels amics edu, jeje. Tanquils que no soc el llest, el llamosi, jejeje. Ja que tothom esta al voltant del cristian, doncs jo m'hi afegeixo; em sec a la fila de darrere del cristian, tres llocs (crec) a l'esquerra. Buenu, i com tota la resta de companys jo tmb em comprometo..... a copiar, jeje. No home, si es possible tmb ajudar (que m'estranya, jejeje).
Que vagi be!!!
Sòc l'eduard, pels amics edu, jeje. Tanquils que no soc el llest, el llamosi, jejeje. Ja que tothom esta al voltant del cristian, doncs jo m'hi afegeixo; em sec a la fila de darrere del cristian, tres llocs (crec) a l'esquerra. Buenu, i com tota la resta de companys jo tmb em comprometo..... a copiar, jeje. No home, si es possible tmb ajudar (que m'estranya, jejeje).
Que vagi be!!!
edu- Nombre de missatges : 30
Presentancio en grup.....
Soc Dani, soc el que sec a la part de darrera, al costat "DEL DORMILON-copion" i poca cosa mes, jo si puc ajudar en alguna cosa, no dubteu que ho fare, lo que no se qui ajudara a qui... ejejeje de totes formes, entre tots treurem alguna cosa clara, per lo tant, FEM PINYA, que segur que entre tots farem alguna cosa!
Una salutació cordial, de part de Dani!
ens veiem!
Una salutació cordial, de part de Dani!
ens veiem!
danicentella- Nombre de missatges : 5
Bones gent, si, sok un vago de merda ke tot i crear el forum enkara no havia tingut la decència de presentarme! xDD
Doncs res, jo soc el Castillo (Dani de nom, pero amb prou feines el recordo xDD aixi ke kastillo i llestos).
Basicamen soc el de la perilla o barba k kasi sempre s'assenta a segona fila.
Inga gent, a cuidar-se, a kolaborar i a copiar tots kom a kabrons k x aixo estem!!!
Doncs res, jo soc el Castillo (Dani de nom, pero amb prou feines el recordo xDD aixi ke kastillo i llestos).
Basicamen soc el de la perilla o barba k kasi sempre s'assenta a segona fila.
Inga gent, a cuidar-se, a kolaborar i a copiar tots kom a kabrons k x aixo estem!!!
Castleman- Nombre de missatges : 15
Yo soy Sergio "el madrileño" segun el de algebra, estoy sentado en la primera fila, bueno, a ver si poco a poco subimos cosillas aca. Saludos.
LoKoH- Nombre de missatges : 55
Data d'inscripció : 28/03/2008
Ubicació : Host(i)afrancs
Jo soc el Roger, (el k no té internet segons el d'Algebra pk a St. Pere de Riudebitlles no arriba...però vès per on aqui estem XD)
M'assento a 2a fila al costat del Dani, del Gerard, el Pol etc
S'ajudarà amb tot el que es pugui, i llògicament, m'agradaria ser ajudat quant em faci falta:P jeje
Salut companys!
M'assento a 2a fila al costat del Dani, del Gerard, el Pol etc
S'ajudarà amb tot el que es pugui, i llògicament, m'agradaria ser ajudat quant em faci falta:P jeje
Salut companys!
rux- Nombre de missatges : 12
Data d'inscripció : 02/04/2008
Bones, jo sóc el Pol, normalment m'assec a segona fila a l'esquerra del Gerard. Si necesiteu ajuda pregunteu, però em temo que poca ajuda us podre oferir XD.
cronoz- Nombre de missatges : 16
Ubicació : sancuuuuuuuuuuuuuuu :p
Aki Gerard! (si, otro mas xD)
Yo m siento x el segundo bloke de la derecha segun miramos la pizarra, en la fila de los gamberros k la lian cacho xDD, m vereis clarament xq soy bastante alto y visto asi un poco anchillo, asi k bueno aki stamos para ayudar en lo k se pueda
Saludos!
PD: claramente no usare el copypaste para hacer los ejercicios
Yo m siento x el segundo bloke de la derecha segun miramos la pizarra, en la fila de los gamberros k la lian cacho xDD, m vereis clarament xq soy bastante alto y visto asi un poco anchillo, asi k bueno aki stamos para ayudar en lo k se pueda
Saludos!
PD: claramente no usare el copypaste para hacer los ejercicios
derik- Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 08/04/2008
Bones!! soc l'Albert, em sento al darrere amb els q sempre l'estan lian... el del casco negre!
Intentare ajudar en el q pugui.. a veure si entre tots fem les coses mes facils!
ens veiem dema!
Intentare ajudar en el q pugui.. a veure si entre tots fem les coses mes facils!
ens veiem dema!
Albert- Nombre de missatges : 21
Ubicació : Vallcarca
Hola, jo soc el Pau, el de la 3a fila a la dreta (mirant a pissarra) al passadís. Només hi soc a IC. Si acabo rapid d'hora algun ET prometo penjar-lo
Spike- Nombre de missatges : 26
Data d'inscripció : 09/04/2008
Marc.. un dels liantes del darrera, junt al klax
Kalyo- Nombre de missatges : 127
Data d'inscripció : 28/04/2008
Ubicació : Tàrrega - Bcn
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum