Apunts, preguntes i parides de la FIB
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Posibles problemas de examen?

+2
Spike
LoKoH
6 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Posibles problemas de examen?

Missatge  LoKoH Dt 17 Jun 2008 - 10:03

Queria a ver cuales de la coleccion de ejercicios son posibles problemas de examen:

Del tema 7 yo veo 213 y el 214, no se si alguno mas, del tema 8 dijo qe el 245 era muy posible que caiga, asi que el 246 y 248 son similares, y luego el 263 (porque ya entro en un examen), del tema 9 td no me he metido muy en faena, a ver que es posible que caiga.
LoKoH
LoKoH

Nombre de missatges : 55
Data d'inscripció : 28/03/2008
Ubicació : Host(i)afrancs

Tornar a dalt Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Re: Posibles problemas de examen?

Missatge  Invitat Dt 17 Jun 2008 - 11:20

LoKoH escrigué:Queria a ver cuales de la coleccion de ejercicios son posibles problemas de examen:

Del tema 7 yo veo 213 y el 214, no se si alguno mas, del tema 8 dijo qe el 245 era muy posible que caiga, asi que el 246 y 248 son similares, y luego el 263 (porque ya entro en un examen), del tema 9 td no me he metido muy en faena, a ver que es posible que caiga.

para k asignatura?? Question

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Re: Posibles problemas de examen?

Missatge  LoKoH Dt 17 Jun 2008 - 11:40

Jadok escrigué:
LoKoH escrigué:Queria a ver cuales de la coleccion de ejercicios son posibles problemas de examen:

Del tema 7 yo veo 213 y el 214, no se si alguno mas, del tema 8 dijo qe el 245 era muy posible que caiga, asi que el 246 y 248 son similares, y luego el 263 (porque ya entro en un examen), del tema 9 td no me he metido muy en faena, a ver que es posible que caiga.

para k asignatura?? Question
Exclamation Question Exclamation Question Exclamation Question Exclamation Question Exclamation Question

Este post esta metido dentro de Algebra, asi q no se pa que asignatura pregunto Laughing
LoKoH
LoKoH

Nombre de missatges : 55
Data d'inscripció : 28/03/2008
Ubicació : Host(i)afrancs

Tornar a dalt Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Re: Posibles problemas de examen?

Missatge  Spike Dt 17 Jun 2008 - 12:19

Un problema de cambio de base y de hacer aquello de la matriz con la figura os saldra fijo. Pero estudiaros tmb de antes de parcial pq el cuatri pasado habian 4 problemas y 3 eran de antes de parcial...

Spike

Nombre de missatges : 26
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Re: Posibles problemas de examen?

Missatge  LoKoH Dt 17 Jun 2008 - 12:37

Spike escrigué:Un problema de cambio de base y de hacer aquello de la matriz con la figura os saldra fijo. Pero estudiaros tmb de antes de parcial pq el cuatri pasado habian 4 problemas y 3 eran de antes de parcial...
Pero este cuatri hay como 2 examenes, uno solo de materia de vectores para los que lleven bien el curso, y luego ademas el resto para los que quiero subir nota o que no les cuente el parcial.
LoKoH
LoKoH

Nombre de missatges : 55
Data d'inscripció : 28/03/2008
Ubicació : Host(i)afrancs

Tornar a dalt Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Re: Posibles problemas de examen?

Missatge  Kalyo Dt 17 Jun 2008 - 14:14

Spike escrigué:Un problema de cambio de base y de hacer aquello de la matriz con la figura os saldra fijo. Pero estudiaros tmb de antes de parcial pq el cuatri pasado habian 4 problemas y 3 eran de antes de parcial...

El cuatri pasado nos follaron vivoooooooooooooos xD
Kalyo
Kalyo

Nombre de missatges : 127
Data d'inscripció : 28/04/2008
Edad : 35
Ubicació : Tàrrega - Bcn

Tornar a dalt Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Re: Posibles problemas de examen?

Missatge  Spike Dt 17 Jun 2008 - 14:58

Kalyo escrigué:
Spike escrigué:Un problema de cambio de base y de hacer aquello de la matriz con la figura os saldra fijo. Pero estudiaros tmb de antes de parcial pq el cuatri pasado habian 4 problemas y 3 eran de antes de parcial...

El cuatri pasado nos follaron vivoooooooooooooos xD

Si, yo si hubiera sido de parcial adelante un 10, pq vengo de industriales y alli era todo lo de vectores y matrices y eso, pero cuando vi el examen me cague en ellos! Por suerte rascando puntos y yendo a reclamar me pusieron un 4,9 que al final se convirtio en un 5. Que potra.

Spike

Nombre de missatges : 26
Data d'inscripció : 09/04/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Re: Posibles problemas de examen?

Missatge  Kalyo Dt 17 Jun 2008 - 19:05

Spike escrigué:
Kalyo escrigué:
Spike escrigué:Un problema de cambio de base y de hacer aquello de la matriz con la figura os saldra fijo. Pero estudiaros tmb de antes de parcial pq el cuatri pasado habian 4 problemas y 3 eran de antes de parcial...

El cuatri pasado nos follaron vivoooooooooooooos xD

Si, yo si hubiera sido de parcial adelante un 10, pq vengo de industriales y alli era todo lo de vectores y matrices y eso, pero cuando vi el examen me cague en ellos! Por suerte rascando puntos y yendo a reclamar me pusieron un 4,9 que al final se convirtio en un 5. Que potra.

Jo de parcial en endavant ho sabia fer quasi tot... pero la resta... mmmm jejeje
Kalyo
Kalyo

Nombre de missatges : 127
Data d'inscripció : 28/04/2008
Edad : 35
Ubicació : Tàrrega - Bcn

Tornar a dalt Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Re: Posibles problemas de examen?

Missatge  Invitat Dt 17 Jun 2008 - 20:11

LoKoH escrigué:
Jadok escrigué:
LoKoH escrigué:Queria a ver cuales de la coleccion de ejercicios son posibles problemas de examen:

Del tema 7 yo veo 213 y el 214, no se si alguno mas, del tema 8 dijo qe el 245 era muy posible que caiga, asi que el 246 y 248 son similares, y luego el 263 (porque ya entro en un examen), del tema 9 td no me he metido muy en faena, a ver que es posible que caiga.

para k asignatura?? Question
Exclamation Question Exclamation Question Exclamation Question Exclamation Question Exclamation Question

Este post esta metido dentro de Algebra, asi q no se pa que asignatura pregunto Laughing

no has contestao a mi pregunta No

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Re: Posibles problemas de examen?

Missatge  Invitat Dt 17 Jun 2008 - 20:11

lol!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Re: Posibles problemas de examen?

Missatge  marcel_26 Dc 18 Jun 2008 - 14:47

mmm... ai stat miranme ls ultims finals i ia un problema destos de les figures que no ntenc massa...es el del 14-06-2006, que surten dos hexagons...Mes o menos si q se fer-lo, pero a la correccio fica que s'ha de cambiar la scala, i diu q s'ha de fer en 1/2, 12.bueno....l 1/2 surt de dividir ls costats pero el 12???

Edito...pot ser que stige malamen la correccio? perque veig que baix an ficat la matriu de cambi descala i an ficat 1/2 i 1/2...que suposo q seria dividin la base i la altura per dos, es aixi o q?

marcel_26

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 27/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Re: Posibles problemas de examen?

Missatge  KuN Dc 18 Jun 2008 - 15:22

marcel_26 escrigué:mmm... ai stat miranme ls ultims finals i ia un problema destos de les figures que no ntenc massa...es el del 14-06-2006, que surten dos hexagons...Mes o menos si q se fer-lo, pero a la correccio fica que s'ha de cambiar la scala, i diu q s'ha de fer en 1/2, 12.bueno....l 1/2 surt de dividir ls costats pero el 12???

Edito...pot ser que stige malamen la correccio? perque veig que baix an ficat la matriu de cambi descala i an ficat 1/2 i 1/2...que suposo q seria dividin la base i la altura per dos, es aixi o q?

probablemente sea k al 12 le falta la barra del medio.. esk no tngo el corrector Sad
KuN
KuN

Nombre de missatges : 228
Data d'inscripció : 13/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Re: Posibles problemas de examen?

Missatge  Kalyo Dc 18 Jun 2008 - 16:32

Si, efectivament es 1/2 i no un 12.
Kalyo
Kalyo

Nombre de missatges : 127
Data d'inscripció : 28/04/2008
Edad : 35
Ubicació : Tàrrega - Bcn

Tornar a dalt Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Re: Posibles problemas de examen?

Missatge  KuN Dc 18 Jun 2008 - 20:40

Kalyo escrigué:Si, efectivament es 1/2 i no un 12.


cheers
KuN
KuN

Nombre de missatges : 228
Data d'inscripció : 13/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Re: Posibles problemas de examen?

Missatge  Invitat Dc 18 Jun 2008 - 20:47

como lo llevais?
yo creo q voy a copiar mrgreen

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Re: Posibles problemas de examen?

Missatge  KuN Dc 18 Jun 2008 - 21:17

Rokanas escrigué:como lo llevais?
yo creo q voy a copiar mrgreen

en algebra vas a copiar muxo....
KuN
KuN

Nombre de missatges : 228
Data d'inscripció : 13/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Re: Posibles problemas de examen?

Missatge  Robishow Dc 18 Jun 2008 - 21:38

t digo yo k se puede copiar PERFECTAMENTE, i sino preguntale al roger, o al pol, o a una k tnia a mi lao n l parcial k no se ni kien era...xddd
Robishow
Robishow
Admin

Nombre de missatges : 66
Data d'inscripció : 02/04/2008
Edad : 35
Ubicació : Martorell

Tornar a dalt Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Re: Posibles problemas de examen?

Missatge  KuN Dc 18 Jun 2008 - 22:57

Robishow escrigué:t digo yo k se puede copiar PERFECTAMENTE, i sino preguntale al roger, o al pol, o a una k tnia a mi lao n l parcial k no se ni kien era...xddd

si nos sientan uno en cada lao... k kopiaras en el control k hicimos todos juntos no te digo k no... pero eso no pasara el viernes xk nos sentaran a 2 por fila y te comes los mocos asi xddddd

asi k copiar nanai... seria un milagro....xdd Rolling Eyes
KuN
KuN

Nombre de missatges : 228
Data d'inscripció : 13/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Re: Posibles problemas de examen?

Missatge  Invitat Dj 19 Jun 2008 - 1:07

dnd kereis llegar copiando??? :S

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Re: Posibles problemas de examen?

Missatge  marcel_26 Dj 19 Jun 2008 - 20:55

algu sap trobar les matrius de canvi de base del 214? Esque a mi nom surt xD i ademes l llorenç se va limitar a copia la matriu fican a b c d i s va queda tan panxo...

marcel_26

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 27/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Re: Posibles problemas de examen?

Missatge  Invitat Dj 19 Jun 2008 - 22:55

marcel_26 escrigué:algu sap trobar les matrius de canvi de base del 214? Esque a mi nom surt xD i ademes l llorenç se va limitar a copia la matriu fican a b c d i s va queda tan panxo...

mira n ls pgs amarillas

lol! lol! lol! lol!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Re: Posibles problemas de examen?

Missatge  marcel_26 Dj 19 Jun 2008 - 23:30

Jadok escrigué:
marcel_26 escrigué:algu sap trobar les matrius de canvi de base del 214? Esque a mi nom surt xD i ademes l llorenç se va limitar a copia la matriu fican a b c d i s va queda tan panxo...

mira n ls pgs amarillas

lol! lol! lol! lol!

alguna suggerencia mes? les pagines grogues no man aportat re de nou...

marcel_26

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 27/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Re: Posibles problemas de examen?

Missatge  KuN Dv 20 Jun 2008 - 0:20

marcel_26 escrigué:
Jadok escrigué:
marcel_26 escrigué:algu sap trobar les matrius de canvi de base del 214? Esque a mi nom surt xD i ademes l llorenç se va limitar a copia la matriu fican a b c d i s va queda tan panxo...

mira n ls pgs amarillas

lol! lol! lol! lol!

alguna suggerencia mes? les pagines grogues no man aportat re de nou...

en teoria, es la base B' a B... entonces si lo planteas como matrius ortonormales pues debes aplicar MB'B = MB'B^-1 = MB'B^t (todo esto por ser ortonormal... si no lo fuera o no se planteara asi.. pues tienes k aplicar todo eso de los adjuntos y dividido x el det...etc)

y luego pues al reves de B a B'...

nose si era eso lo k preguntabas o k....
KuN
KuN

Nombre de missatges : 228
Data d'inscripció : 13/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Re: Posibles problemas de examen?

Missatge  marcel_26 Dv 20 Jun 2008 - 0:31

pero com san de multiplica les matrius? sq s lo q no ntenc... l resultat q dona q no se daon surt xDD

marcel_26

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 27/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Re: Posibles problemas de examen?

Missatge  Invitat Dv 20 Jun 2008 - 4:44

marcel_26 escrigué:pero com san de multiplica les matrius? sq s lo q no ntenc... l resultat q dona q no se daon surt xDD
k kabroooooooooooooooooo!!!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Posibles problemas de examen? Empty Re: Posibles problemas de examen?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum